Iată cum s-a filmat, în decor real, cea mai spectaculoasă scenă din Omul-Păianjen: ...

[ad_1]

>
>

>
>


Tom Holland, care-l interpretează pe ţesătorul plaselor de păianjen, are o mulţime de obstacole de depăşit până să se alăture eroilor săi favoriţi, Tony Stark, Captain America și ceilalți Răzbunători.


Probabil că avantajul unor locaţii şi decoruri reale se vede cel mai bine într-una dintre cele mai palpitante secvenţe de acţiune ale filmului, în care Spider-Man ajunge într-o situaţie critică pe feribotul de pe Staten Island.  „Spider-Man trebuie să se dovedească un adevărat super-erou,” explică regizorul Jon Watts. „El vrea ca numele de Spider-Man să se afle alături de cel al lui Iron Man, Captain America, sau Thor. El crede că va fi în stare să doboare un grup de ticăloşi  care desfăşoară activităţi ilegale pe puntea inferioară a feribotului de pe Staten Island. Se creează o încleştare între ticăloşi şi Spider-Man. În scurt timp apare şi Vulture, feribotul este tăiat în două, iar Spider-Man speră să scape fără a răni pe nimeni”.


Realizatorii au început să se gândească la această secvenţă dinainte de începerea producţiei. La început, producătorii au vrut să realizeze secvenţa cu ajutorul VFX– dar echipa de producţie a fost surprinzătoare.  „Echipa noastră extraordinară – departamentul lui Oliver Scholl, departamentul de construcţii al lui John Hoskins şi echipa de efecte speciale a lui Dan Sudick – au decis să construiască prora feribotului, pe care apoi să-l ridice 2 m de la pământ, să-l ancoreze hidraulic şi apoi să-l desfacă în două. Aceasta ne-a permis să filmăm vasul în timp ce practic se rupea în două, în loc să filmăm vasul întreg urmând ca echipa de efecte vizuale să-l facă ulterior să pară rupt în două.”


Ruperea vasului şi panica în rândul new-yorkezilor de pe feribot au fost reale


Scenograful Oliver Scholl a început să modeleze feribotul de pe Staten Island.  Ei au făcut o machetă din lemn la scară, au făcut fotografii şi au luat măsurile unui feribot real pe care l-au numit  the Spirit of America.  Pornind de aici, designerii Richard Mays şi Kil Won Yu au putut crea un model tridimensional şi au desenat schiţele pentru constructori.  În final, prora feribotului a avut circa 21m lăţime, 15 m înălţime şi  30 m lungime, ceea ce reprezenta cam un sfert dintr-un feribot adevărat.  Fiecare jumătate de feribot era construită pe o grilă de oţel, capabilă să rupă vasul conform programului stabilit pe computer.  Echipa de efecte speciale a lui Sudick a trebuit să taie betonul şi pilonii hidraulici pentru a permite vasului să se încline înspre exterior.


Ruperea vasului şi panica care s-a creat în rândul new-yorkezilor de pe feribot au fost de asemenea reale susţine Scholl: “Fiecare jumătate a eşafodajului cântărea câte 7 tone, la care s-au adăugat echipele de filmare şi echipamentul, cam 8oo kg. Dan Sudik a acţionat aceste platforme cu ajutorul unui berbece hidraulic care a înclinat jumătăţile înspre exterior în timp ce 20 de tone de apă erau vărsate în mijlocul feribotului distrus. Construcţia feribotului a durat probabil 5 luni, de la fabricarea pieselor şi până la grilele metalice şi construcţiile de deasupra lor. Apoi a urmat aşezarea elementelor de feribot pe rame, vopsirea lor, îmbrăcarea vasului,şi repetiţiile cu vărsarea apei. Rezultatul a fost o explozie de efecte, cascadorii şi actori, care toţi au contribuit la realismul redării acestei despicări a feribotului.”




[ad_2]

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Emoticon
:) :)) ;(( :-) =)) ;( ;-( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ $-) (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.

Author Name

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Un produs Blogger.